tisdag 5 maj 2009

Såå tröött...

Ida fick vara hemma idag för hon var såå trött i morse, satt bara och hängde vid frukosten.

Jag känner mig också helt bakom flötet idag. Ni vet när man är sådär trött att man inte kan tänka klart, man är som bortdommnad i skallen, så är jag idag.
Jag kunde inte sova i natt, låg och grubblade på allt möjligt. Sen har Oscar spytt så mycket de senaste dagarna, så då inbillade jag mig att han skulle spy och få ner det i lungorna, så jag var och kollade att han andades typ hela tiden. Sen så snurrar han på mage när han sover nu också, så direkt han rörde sig var jag där och snurrade tillbaka honom på rygg igen. Jag vet, det är sjukt att hålla på sådär, men ibland blir jag sån..

Skall i alla fall på BVC med honom i morgon och väga honom med tanke på att han har börjat kräkas hela tiden. Jag har också gjort uppehåll med smakisarna får se om det blir bättre.


Så här håller Ida på hela dagarna just nu. Linus blev tvungen att gå framför kameran förstås också..

Nu skall jag dricka en stoor kopp kaffe ur min favoritmugg och sen gå och hämta Linus på skolan. Kanske man blir lite piggare av en promenad..

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Kan bara säga att jag vet hur det är, tråkigt att vara så mosig i hjärnan att man inte orkar göra något vettigt.

    SvaraRadera
  2. vet hur du känner dig när man ligger o grubblar.. O när man blir sådär orolig... Man går upp o kikar, lyssnar.. rättar till dom..
    Va bra att du ska till BVC så du får höra vad dom har att säga angånede Oscars Spyande..
    Vad duktig Ida är på att åka inlines..

    Ja favvomugg hade jag när jag var liten.. har den kvar.. ska slägga ut den på bloggen så ska du få se... ha det bäst Uwis ! Kram

    SvaraRadera