lördag 16 maj 2009

Melodifestivalen, blommor och galna kor

Va fasen! Nu har vi dukat upp med godis, chips, två sorters dipp, läsk och täcken i soffan för att se melodifestivalen och heja på Malena och så börjar det inte kl 20.00 utan kl 21.00!! Hur skall två trötta föräldrar nu underhålla två uppspelta barn en timme till undrar jag...

Jag flyr undan och bloggar lite :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag var på fest igår och sen sov jag kvar hos min mamma och pappa där Oscar var. Det var riktigt roligt i går kväll, och som vanligt så gick tiden alldeles för fort. Jag har världens bästa arbetskamrater det kan jag bara säga, dem är så goa med mig! :)

Tog en promenad och köpte lite blommor idag. Vita penseer tycker jag är så fina..




Ida skall ju ha dansuppvisning i morgon på Idun teatern i Umeå. Hela dansskolan har föreställningar hela dagen, och Ida skall vara kalv i föreställningen "Mamma Mu". Här ser ni dem fina "kalvkläderna "som Idas farmor har sytt. Nu fattas det bara att fixa en svans och öron.
Här har kalven fått galna ko-sjukan :)



Nu är det en liten en som vill ha sin mamma.
Kram från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar