onsdag 6 maj 2009

Kattis och company!

På tv4 går det en nytt tv- program "Kattis och company" med Kattis Ahlström (tisdagar i tv4 plus). Jag tycker verkligen det är roligt att hon har fått ett eget tv- program, jag unnar henne det verkligen, så begåvad som hon är ...och allting...

..egentligen var det ju tänkt att det skulle vara "Uwis och company", men eftersom jag är mammaledig för tillfället...och eftersom jag är så ödmjuk.. ...så sa jag till Tv4 då dem ringde till mig att ni kanske kan fråga Kattis istället.

Jag menar...jag vill ju inte svika mina bloggfans.. och det är sådana enorma mängder människor som är beroende av min intelligenta och alltid humoristiska blogg.. ...så hur skulle JAG ha tid med en egen tv-show!! Så, det sa jag i alla fall till tv4 då de ringde till mig.

De kunde till och med få låna mitt namn....ja fast ha Kattis istället för Uwis såklart.

Ett egen tv program... herregud, hur skulle jag hinna det!! Hur tänkte dem egentligen...

2 kommentarer:

  1. Jaaa jag är beroende.. lämna inte bloggen pleeeease ! =)

    SvaraRadera
  2. Skriver under på vad föregående talar sa. Du får inte under några omständigheter gå och skaffa ett tv-program som tar upp värdefull bloggtid ;)

    SvaraRadera