onsdag 6 maj 2009

Så obehagligt!

I går vid 24- tiden när jag alltför sent satt uppe och såg på tv så började det mullra. Först trodde jag att det var på tv:n med sen insåg jag att det inte var så. Jag stängde av ljudet och hörde ett dovt muller och så började glasen i vitrinskåpet att klirra mot varandra. jag blev faktiskt lite rädd. Det var riktigt obehagligt. Länge stog jag och stirrade ut genom fönstret för att försöka se vad ljudet kom ifrån, men allt var som vanligt. Jag väckte mannen i huset och frågade om han märkt något, vilket han inte hade gjort. Ett tag funderade jag faktiskt på om jag hade inbillat mig alltihop. Kanske blir man lite galen om man inte sover ordentligt. I morse läste jag det här i tidningen:

http://www.vk.se/Article.jsp?article=275541

Tur att man inte har gått och blivit galen i alla fall ;)

1 kommentar:

  1. men du... åååh vad läskigt... tur att du inte blive galen =)...trodde först att det var åskan som vi hade i borlänge igår Eftermiddag..=).. men Jordskalv.. uuuh hoppas jag slipper.. Vi hade 2 st när vi var i Grekland för något år sedan... 6 på richter skalan.. o det skadade rejält...
    Men hallåå här i sverige.. neeee känns ju fel..
    Kram

    SvaraRadera