tisdag 19 maj 2009

Hot och mutor hela dagen låång!

Håller på att packa och städa husvagnen, tvättar kläder, ammar, byter blöja och lagar mat så jag känner att det blir inte så mycket bloggande just nu.

Ida tog hem en kompis och de bara bråkade så jag fick agera fredsmäklare hela eftermiddagen. Jag som trodde tjejerna skulle leka bra så jag kunde jobba ostört när Oscar sov, men nehej då! Bara en massa tjafs och gnäll.

När Linus kom hem så mutade jag honom att han skulle ta med sig tjejerna på lekparken en liten stund medans jag lagade lite mat. Ibland känns det bara som man inte gör annat än att mutar och hotar, hemskt bra mamma man är då!.....NOT!!

Passade på att muta mig själv också då barnen var ute. Lite kaffe och en hallonmazarin. Jaaa...jag vet, det är snart bikini säsong och man skall inte äta sånt här, men idag behövde jag det. Kaffe och socker kan göra underverk ibland :)



Nu skall jag äntligen efter en lång dag få dyka ner i min bok :)
Böcker kan också göra underverk ibland..

Men först skall jag kolla vad som hänt hos er andra bloggare där ute.

Må så gott och kram från mig!

1 kommentar:

  1. Mutor är superbra saker ibland.. man får muta barn och sig själv =) Tänk att man går på det =)

    SvaraRadera