måndag 25 maj 2009

Män som hatar kvinnor eller Änglar och demoner?

Gäsp! Igår kväll satt jag uppe alldeles för länge, men kolla så ljust och fint det är på kvällarna nu. Den här bilden tog jag kl 23:45 i går kväll. Jag vet att jag tjatar om det, men jag verkligen älskar de här ljusa nätterna. Jag vill liksom aldrig gå isäng fast jag är så trött att ögonen blöder..

Titta så ljust det är mitt i natten nu...
Idag skall jag åka ner till stan och Oscar skall få fota sig på en atelje. Hoppas det blir bra bilder.

Sen blir det att åka hem och röja lite här hemma, och TVÄTTA!! det behövs kan jag säga..(intresseklubben antecknade ni nu :)

Ikväll skall jag få gå på bio, tanken är att vi skall se "Män som hatar kvinnor" för den har jag inte sett. Men nu kom ju "Änglar och Demoner" också på bio...hmmm. Det får bli en till biokväll snart igen. Känns som jag alltid ser alla biofilmer sist av alla och jag har verkligen saknat att gå på bio i vinter. Skall bli kuligt :)

Jag tror det kommer att bli en bra dag! :)

1 kommentar:

  1. Jag skulle nog absolut köra på Män som hatar kvinnor. Har inte sett den men har bara hört gott om den. Tror att Änglar och demoner är lite sådär...

    SvaraRadera