tisdag 12 maj 2009

Kungen av dubbelsängen!

Tjena alla bloggarkompisar!

Det är jag som är kungen av dubbelsängen. Jag heter Oscar och är 5 månader och det är jag som bestämmer i sovrummet.

Mina föräldrar lägger mig på kvällen i min egen säng, men jag vet att när jag blir hungrig vid 24 tiden på natten så får jag alltid komma till deras säng. Hahahaha!! Vad trodde dem!

Sedan ligger jag där resten av natten. Jag kan ligga precis hur jag vill, det finns alltid gott om plats för mina föräldrar ligger oftast i något hörn och kurar.

Blir jag hungrig behöver jag bara gnöla litegrann och sen får jag mat. Och när JAG bestämmer att det är morgon så ÄR det så!

Mouahahahahaha!!!! Jag äger!!


1 kommentar:

  1. Elins kommentar: Bra jobbat Oskar, precis så gör jag hemma hos mig också. det gäller att få pli på våra föräldrar, så att de inte tar något för givet!!

    SvaraRadera