tisdag 14 april 2009

Påsklov just nu..

Det är lite stiltje här på bloggen just nu. Vi har påsklov hela familjen och dagarna bara liksom rinner iväg. När det äntligen är kväll och ungarna har lagt sig så dyker jag ner i min bok och läser, läser och läser! Just nu håller jag på men Emma Hambergs "Brunstkalendern", en riktigt lättläst bok, sådär lagom att plocka upp när man är trött på kvällen. Orkar inte med något annat just nu.

Sen känner jag min lite trött också...det har varit lite mycket ett tag och mycket ammning på natten så då blir man lite mosig i huvudet. I morgon skall Ida i alla fall följa en kompis på Leos lekland och Linus skall vara med en av sina kompisar. Jag hoppas det blir lite lugnt här hemma, tänkte sy färdigt gardinerna till Linus rum och om det är soligt vara ute, kanske läsa boken en stund i solen :)

Vi får se vad det blir...nu skall jag krypa i säng och sooova!! Gud så skönt!!!

Kram kraaam!!

1 kommentar:

  1. det dära lät inte sååå tokigt alls.. det är så skönt när det lugnar ner sig på kvällen o det är alldeles tyst... Nu blev jag nyfiken på gardinerna.. Ser framemot att få se hu dom bli o se ut.
    Ha de så bra...

    SvaraRadera