torsdag 23 april 2009

Mobilkrasch?

Igår när jag skulle ladda in lite bilder från mobilen till datorn så blev jag avbruten av att Oscar gnölade. När jag kom tillbaka till datorn så hade Ida klickat upp svt.s hemsida istället. På min mobiltelefon stog det då något om allvarligt fel och kontakta din operatör bla..bla. Jag stängde av telefonen och nu går den inte ens att få igång!! !Vad less jag blir.. den är bara några månader gammal. Någon som vet vad man gör nu? jag har provat att ladda telefonen men den går fortfarande inte att starta igång...

1 kommentar:

  1. Vad har du för telefon, jag har jobbat på Nokia, fast det är svårt att göra något på distans, men gå och lämna tillbaks den, för de stora tillverkarna byter ut allt som krånglar, så du får nog en ny telefon utan problem.

    SvaraRadera