torsdag 23 april 2009

Granar och annat svammel..

Hmmm .. Ida undrade just varför jag har "granar" under armarna!!
Kanske dags att leta fram rakhyveln :D

Det blev inte så mycket bloggat idag, det har liksom varit fullt upp med allt möjligt och så har det varit strålande sol och 15 grader varmt. Vi har varit ute och promenerat en del, sen har vi varit till stan igen och äntligen hittat ett par vårskor som duger till fröken kräsen.

Sen hade vi besök och det skulle lagas middag och barnen skulle till kompisar och Oscar bajsade ända upp på ryggen. Linus ville jag skulle spela spel med honom, Ida ville visa en dans som hon hade gjort med kompisen T, telefon ringde 100 gånger, det kom någon som ville sälja majblommor, Oscar skulle ammas och så där har det varit hela eftermiddagen. Har inte hunnit ta så många foton så jag får återkomma i morgon och visa mina nya gardiner och lite annat..

Så härda ut kära vänner :))

2 kommentarer:

  1. Vad bra att ni också fått varmt nu. Det är så skönt att slippa alla vinterkläder och få sol.

    Angående din fråga, är det "tossor" med resår högst upp. Vi fick dem till Lukas när han var liten, perfekt att dra upp en bit så att det inte blåser in i glipan. Märket heter Mikk-line
    Elin har dock lite för smala ben för dem, för de åker av hela tiden.....

    SvaraRadera
  2. *lol* Graaanar ! Vilken skön kommentar!..
    Jag brukar kalla dom för ekorrsvansar...(Korrar) för när vi var till Grekland så vid poolen fanns det en bar.. och jag o Thomas simma runt där.. o jag slänger upp en blick mot baren.. JOrå.. En redig Tyska med enorma Ekorrsvansar under armen.. Det är nog dom största jag sett ! så varje gång jag såg henne så fick jag bilden av hennes ekorrsvansar :0) i huvet.. ja jisses..
    Vet hur det är när man inte hinner med fota m.m.. man vill har kameran med heeela tiden men det skulle aldrig funka..
    Oooh ne nu ska jag göra iordning mig för ska äta Luch med Julias farfar idag.. ha de bra Kram !!

    SvaraRadera