lördag 18 april 2009

Oscar och ljuden..

Känner att jag har lite bloggtorka just nu. Det händer egentligen saker hela tiden som jag skulle kunna berätta om men sen när jag väl sätter mig här så orkar jag liksom inte. Oscar vaknade 05.30 i morse och jag var uppe alldeles för sent igår. Jag borde göra en tidig kväll men det är så himla skönt den där tiden då alla tre barnen sover på kvällen, så det blir liksom att man vill vara uppe bara för att få den där egna tiden. Blåa ringar under ögonen skall visst vara modernt har jag hört ;)


Barnen har varit trötta idag också, kanske är det någon förkylning på gång.. jag vet inte.

Så här låter Oscar mest hela tiden just nu...låter nästan som en liten griskulting ibland :)


Näpp, nu väntar en oerhört spännande kväll...tv, läggning av barn och sen sommna på soffan före kl 22 :))

Ses en annan dag hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar