onsdag 29 april 2009

Guldtallrikar och Summer glow

Som ni märker (och som jag skrev i ett tidigare inlägg) så är det lite mycket just nu, men jag skall uppdatera här så ofta jag kan.

Igår var vi och valborgshandlade bla och då passade jag på att köpa en massa saker till Idas kalas på lördag. Som vanligt vill hon ha ett guld och glittertema på kalasdukningen. Jag gjorde det för två år sedan och sedan dess så vill hon alltid ha likadant. Jag har därför köpt guldtallrikar som de skall äta tårta på, glittersugrör och lite konfetti att ha på bordet. Sen tänkte jag duka med sån där silvrig folie som duk. Här ser ni tallrikarna..


Sen passade jag på att köpa den här, Dove body lotion "Summer Glow" så nu förstår ni hur brun och vacker jag kommer att vara i fortsättningen ;)

Oscar vaknade 05.30 och hade bajsat i sängen. Det var bara att byta och sen var det morgon tyckte han. Jag var konstigt nog ändå ganska pigg så jag gick upp, betalade räkningar, deklarerade, hängde tvätt mm. Ibland är man effektivast på morgonen.
Nu är klockan närmare sju och han börjar bli trött igen.
Så här tycker Oscar det är när mamma sitter framför datorn :)


Idag väntar 60 -års kalas och sen skall barnen klippa sig också. Det verkar bli en fin dag, soligt och varmt så man får passa på att vara ute lite också.
Nä, nu skall jag gå och lägga en liten tröttis och sedan väcka de stora som skall på skola och dagis..
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar