fredag 17 april 2009

Mina ÖGON stenar :)

Mannen sitter och surrar med en granne om något helt ointressant , Oscar sover och Linus, Ida och Wilma spelar playstation och spiller popcorn runt hela huset. Jag är uttråkad och vad gör man gå??

Jo, bloggar lite :)

...men vad skall man blogg om då.. inget speciellt har ju hänt idag....hmmmm....

Äh, slänger in en bild på de finaste ögonen i världen, mina barns ögon!! Själv har jag blå ögon så ingen av barnen har min ögonfärg..

Här är Idas fina ögon..



..och Linus fina ögon...

Oscars fina ögon sover så dem har jag inget foto på just nu. Tänk att man aldrig kan se sig mätt på sina barns ansikten.
Fast ibland är dem ju söta då dem sover också ;)
Svamligt inlägg, kanske jag borde skaffa mig en hobby nu när jag läst ut alla böcker ;)
Over and out säger jag väl då!


5 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din sida via aff, anledningen till att jag blev nyfiken är att jag har två barn födda 02 och 04 och vi funderar på en tredje. Såg att du oxå har ett litet "glapp" emellan...hur var det? Var det stor omställning att gå fran blöjfritt, sova-hela-nätter mm till en ny bebis?? Vi vill så gärna,men undar hur det blir att börja om,om du förstår vad jag menar.
    Hoppas du har tid/lust att skriva en rad ;)
    Malin E
    Västerås

    SvaraRadera
  2. Skönt att detär fler som svamlar...
    Kör på Uwis.. Svamla på du så hakar jag på... =)

    SvaraRadera
  3. svammla är ju en av mina starka sidor med, fullt ös bara. ;-)

    SvaraRadera
  4. Malin, jag har svarat dig på din blogg!

    SvaraRadera
  5. Tack för ett bra svar:-) Skulle tro att det nog blir att vi försöker - men man vill liksom ha lite bekräftelse på sina tankar ;-)
    (läste kommentaren och tog bort den...hoppas det är ok - vill inte att alla ina bekanta ska ha koll på mina funderingar om detta ;-) )
    Ha en härlig fortsatt helg!
    Malin

    SvaraRadera