måndag 23 mars 2009

U+J= 20 år!!!

Japp, idag har jag och mannen varit i hop i 20 år!! Jag är 34 så då kan ni lätt räkna ut att jag var bara 14 år då jag träffade honom. Det trodde jag inte då jag i åttan spanade in den där mörkhåriga killen i nian. Mycket har hänt sedan dess både roliga och tragiska saker och nu har vi villa, tre barn, två bilar, en husvagn och 10 akvariefiskar tillsammans :). Det hade jag aldrig trott om du frågat mig då!Mannen jobbar kvällspass så det blir inte så mycket firande, det får vi ta något annat tillfälle istället! Hurra för oss i alla fall..
Mormor har varit i Thailand och köpt en massa saker till barnen bla dessa små Crocs till Oscar, det är ett tag innan han kan ha dem men jag tycker dem är så söta..
Sen måste jag bara få visa, jag köpte så tuffa byxor till Oscar på Lindex, det ser ut som jeans men är faktiskt en mjukisbyxa. Fina va!

Nu vaknade Oscar precis så nu måste lunchen fram direkt, tur att den är nära till hands :)


4 kommentarer:

  1. Vad roligt, grattis :) Jag och min sambo träffades när jag var 16 och han 17, så i år är det sju år sedan. Känns häftigt när man är tillsammans ända från tonåren, man vet så mycket mer om varandra känns det som :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till att ha hållt ihop så länge. Det är ju superbra!

    SvaraRadera
  3. Grattis! va kul att ni hållt ihop så länge... lite coolt. Ni känner nog varann innan och utantill...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tackar så mycket! Jo, vi känner varandra rätt så väl ;)

    SvaraRadera