lördag 14 mars 2009

Tandvärk och mysiga killar

Idag har vi döpt Oscar och det gick bara bra. Jag kan berätta mer om det senare för jag har plågats hela natten och hela dagen av en fruktansvärd tandvärk. Eftersom jag ammar så kan jag inte ta så mycket smärtstillande heller så det blev till att försöka ta sig igenom dopet och fikat och försöka hålla god min ändå. När jag kom hem så bara "dog" jag i soffan, var helt slut av värken.

Nog om mig, i morse sådär vid halv sju tiden hade jag dessa två mysiga killar i sängen. Den stora pratades med den lilla som svarade med sina abouuu, oiiii, aguuu och huuu... Riktigt söta var de båda två.





Oscar ser som vanligt lite skeptisk ut när kameran åker fram, och Linus tycker det är såå mysigt att få rå om sin lillebror på morgonen.


Berättar mer i morgon om vad vi gjort under helgen, nu skall jag ta två alvedon och försöka sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar