söndag 29 mars 2009

4 månader idag!

Hurra hurra för Oscar som är fyra månader idag, vad tog tiden vägen! För fyra månader sedan så föddes vår lilla kille efter en tre timmar lång (eller kort kanske man skall säga) förlossning. När jag kom in på förlossningen var jag öppen 1 cm och tre timmar senare med intensiva värkar (och lustgasen som min bästa kompis) så kom han vår lillebror. Det var intensiva timmar men den bästa förlossning jag har gjort. På bilden här nedan så är Oscar 1 dag gammal och två väldigt nyfikna syskon tävlar om att få titta, känna och hålla om sin nya lillebror som bara sov hela tiden..


Det känns som en evighets sedan på ett sätt och på ett annat sätt så känns det som om det var nyss vi var där..

Ida har gjort en överraskning åt mig, den kan ni se på bilden nedan. Den till höger är en flicka och det till vänster är ett halsband. Ser ni vad hon har gjort det av? :D

( Ledtråd: kvinnligt attribut som behövs ca en gång i månaden..)


Det är i alla fall inget fel på fantasin!
Barnen är på barnkalas så nu skall jag och gubben, se en film och ta det lite lugnt. Det är ju söndag och skitväder så det passar bra att bara "dega" lite..


3 kommentarer:

  1. Halloj ! Men du... *s* ja barn dom har fantasi.. jisses vilket fint konstverk... man kan göra konstav allt.. =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja det är inget fel på fantasin iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Tur att det är födelsedagar snart så att de slipper leka med mina grejjer ;)

    SvaraRadera