måndag 30 mars 2009

Flytvästfotboll och nya muggar

Ungarna spelar just nu inomhusfotboll med flytvästarna på! Det är ett himla liv här hemma så jag flyr undan och passar på att blogga lite ;)

Oscar har varit på BVC idag, väger nästan 7,5 kilo nu och är 65 cm lång. Stoora killen! Vi har även börjat men lite smakprover på gröt men det mesta åker ut ur munnen istället för in just nu. Det tar ju ett tag att fatta det där, men vi har ingen brådska..


Var på stan idag och shoppade lite småsaker bla en fin glasburk att ha alla nappar i. Den fick sin plats brevid Oscars tofflor som svärmor har sytt.


Köpte nya kaffemuggar också. 19 kronor styck på Expo, helt okej tycker jag.

Det var lite från vår måndag, nu skall jag visst köra båt för nu är det slut på fotbollsleken och soffan har blivit en båt.
Ha en bra måndag!

1 kommentar:

  1. Halloj... snygga muggar... har liknade fast med medaljonger.. glasburken var ju kanonfin.. jag letar efter vita burkar med lock.. vill ha det till vällingen och kaffet. Men det är lättare sagt än gjort. Jag är en sådan som har väldigt lätt sönder saker o ting =))så jag vill inte handla så superdyra burkar.. *s*

    SvaraRadera