fredag 13 mars 2009

Bubblor och bad

Slänger in en bild på en av tårtorna som vi skall äta på dopet i morgon. Jag har gjort fyra stycken tårtor och sen har svärmor gjort smörgåstårta också. Tror att det kan bli ganska bra...




Ida är jättestolt över att hon äntligen har lärt sig göra bubblor. Vi har testat lite olika tuggummin och klassikern Hubba Bubba är överlägset det bästa tuggumit för bubbelblåsning. Slår Bugg och Jenka med hästlängder, för ni minns väl dem ? ;)


Här nedan ligger Oscar i badet och ser något skeptisk ut, men skall man döpas i morgon så måste man vara hyfsat ren och inte lukta barnspya. Hihi.. vilka kinder han har vår lilla budda :)

Nu gäller det bara att övertala de stora om nödvändigheten med att tvätta håret. Det brukar inte vara så populärt direkt.

Ha en skön fredagkväll ( fredag den 13, men inte tror ni väl på sånt). Nu skall jag dyka ner i popcornskålen medans det finns något kvar, kram kram!

4 kommentarer:

  1. Vad fin tårtan är... ser ut som en riktigt Kondis tårta. Jisses vad sugen jag blir på att baka tårta.. Tack för den fina kommentaren. Men du... ladda hem picasa 3 här på Blogspot så kommer du oxå kunna leka med bilderna... det är inte så svårt, lovar. Nu vakna Julia så det ska matas.. o just det ja ni har ju dop idag ! Åhh längtar tills du ska berätta om dagen.. Kram

    SvaraRadera
  2. glömde skriva att barnen era är sååå söta...

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för beröm! :)

    SvaraRadera
  4. Sånna där tårtdekorationer var jag med påväg att stoppa ner i korgen när jag skulle göra tårtor, men sambon stoppade mig och tyckte det var för dyrt, tsss snåljåp :P Jättefint blev det iaf ;)

    SvaraRadera