måndag 9 mars 2009

Inte så klokt kanske...

Idag är jag ensam hemma med sex barn, mina egna tre och sen har Linus två kompisar och Ida en. Suget efter kompisar var verkligen stort efter sportlovet och alla ville vara hos oss. Linus och hans kompisar leker krig i vardagsrummet och har vält upp och ner på allt som finns där. Då fick jag för mig att Linus skulle få ha en soffa inne på sitt rum som vi inte använder. Den soffan står nu fastkilad i en dörröppning och jag får den varken framåt eller bakåt, trots att jag har skruvat bort benen. Man måste alltså klättra över soffan för att ta sig in till det rummet! Kanske inte det bästa tillfället att möblera om. Ibland undrar man om man är riktigt klok egentligen..

1 kommentar:

  1. ojdå, känner igen det dära... *s* när man väl kommer på något man vill göra så kan man inte låta bli. Det kliar ju sååå mycket i händerna.. =) Du är en mycket klok.. Det är inte alla som har en soffa i dörröppningen till sitt rum.. Väldigt unikt.. ja always look att the bright side of life..
    // Johanna

    SvaraRadera