måndag 2 mars 2009

Stoora killen

Jo, jag glömde att nämna att jag vägde Oscar idag och nu väger han 6,6 kilo och är 64 cm lång. En stoor kille som har hoppat upp två steg på vikt och längdkurvan. Du har nog fet och bra mjölk sa bvc-tanten på till mig. Vet inte hur jag skall tolka det men det kan väl inte ha att göra med att jag åt upp nästan hela kladdkakan för mig själv i lördags...näe så kan det ju inte vara....eller ?

I så fall måste jag gå och ta mig en chokladboll genast så inte bröstmjölken blir för mager, jag vill ju inte att mitt barn skall svälta :D

1 kommentar:

  1. *lol* men gud va bra... det är därför jag fått en jättebadring nu när jag slutat amma.. hmm ska nog låta bli choklad bollen iaf 3 ggr om dagen =))ta den kanske bara gång. Hmm undra om jag ska börja amma igen.. hehe..

    SvaraRadera