söndag 22 mars 2009

Ögongodis

Ojojojo, vad helgerna går fort! Man hinner inte med. Vår helg har bestått av slalomåkning, dansträning, friidrottsträning och en massa andra aktiviteter som vanligt på helgen, full rulle :)

Oscar har som alltid varit en solstråle och han är verkligen lättsam att ta med överallt. Han älskar och sova i sin barnvagn, vilket underlättar mycket. Det går fort nu och han utvecklas varje dag ser man. Han griper bättre och bättre efter saker, han rullar runt och han gör en massa roliga ljud. Han ska alltid ha något i munnen nuförtiden också och dreglar värre än en sankt bernadshund :)

Han har rivit sig på en vass nagel i ansiktet lite ser jag. Oscar har också av någon anledning alltid bubblor i munnen som på bilden..

Han kommer definitivt inte att få blå ögon det ser man. Det skall bli spännande och se vilken färg det blir. Ibland ser ögonen gråa ut, ibland grön-bruna och i ett visst ljus nästan svarta..


Tänk att man kan aldrig kan titta sig mätt på de här små ögonen...


Nu sover han i alla fall sedan några timmar tillbaka. Jag tror jag skall göra en tidig kväll för jag vet att vid 05- tiden i morgon bitti så kommer jag få se hans små bebisögon glittra i sovrumsmörkret, pigga och glada som alltid...


1 kommentar:

  1. han har sååå fina ögon..... Ja bumbon den är kanon..kolla på blocket ! jag inhandla min för 250:-.. så det var en billig peng... Julia älskar sina fötter.. det är fötter hit o fötter dit.. Ja visst kan dom dreggla dessa små, jag letar efter OFF-knappen på Julia =)men jag hittar inte på den =). Pigg liten rackare du har... Syster min har en likadan.. Ett tag så villa han ha Morgon kl: 04:15..
    Ska nog oxå gå o lägga mig snart.. men jag fastnar alltid på nätet.. o vips så har det gått 2 timmar *s* ha de gott !

    SvaraRadera