fredag 20 mars 2009

Tackkort

Jag gjorde några tackkort på extrafilm.se . Det var otroligt smidigt måste jag säga och riktigt roligt att göra. Man bara laddade upp de foton man villa ha, och sen fanns det olika modeller och texter mm att välja mellan. På fyra dagar fick jag dem dessutom hem i brevlådan. Jag betalade 149 kronor för 10 kort inklusive kuvert, det tycker jag är billigt!



Jag tror jag skall göra några fotoalbum också. Man kan lägga in sina favoritkort och skriva och göra allting klart på extrafilms sida och sen får man allt hemskickat med post, färdigt och klart.
Foton har annars en tendens att bli liggande i den här familjen och sällan (eller aldrig) komma in i något fotoalbum så därför känns det här som ett bra alternativ, då blir det gjort!

4 kommentarer:

  1. men du vad smart... ska genast kolla in sidan.. =)va fint tack kortet va..

    SvaraRadera
  2. Supersmidigt att beställa alla former av kort på nätet har jag märkt. Jag laddade upp över 200 bilder (b.la från dopet) på fujifilms hemsida och fick dom som riktiga kort hem i brevlådan på två dagar för knappt 200:-, och då beställde jag två förstoringar med :D

    SvaraRadera
  3. Förresten, såg att du kommenterade min bloggs utseende, det är bara en mall tagen härifrån: http://btemplates.com/

    Säg till om du vill att jag ska hjälpa dig ;)

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, jag skall kolla in det där när tid finns :)

    SvaraRadera