tisdag 10 mars 2009

Tyg och stå på huvudet

Jag har köpt lite tyg som jag tänkte sy en gardinkappa och några kuddar av till Linus rum. Det är ganska vitt därinne nu och det behövs lite mera färg. Hittade det här på Ellos. Kom inte ihåg vad jag betalade men det var inte mycket. Jag tror det kan bli fint faktiskt.



Sen är det nya hos oss inte att bygga kojor längre utan det är att träna sig att stå på huvudet. Här är det Ida och kompisen T som övar sig, tyckte det var en lite rolig bild :)

Nu skall jag ta det lugnt i tevesoffan och sörpla på mitt nya blåbärs te som blivit en storfavorit, kram på er alla i cybervärlden!

2 kommentarer:

  1. HEJ! Hihi ärdet i den där ställningen du tar det lugnt så ser det lite jobbigt ut :-)
    Skämt å sido, du har en finfin sida!!
    Skojiga och fina bilder!
    Ha en fin dag! /Turtle/Ninni

    SvaraRadera
  2. Oj oj.. ja den dära ställningen skulle jag aldrig komma upp i. *s* bild är superkul.
    Åhh blåbärs te.. det lät gott. Just nu när jag skriver så smakar jag av mitt nya te jag handla häromdagen men uuuhhh.. inte så god.. Den fick bara 2 tepåsar av 5 =) / Johanna

    SvaraRadera