tisdag 15 september 2009

Verktygsbänken

Idag var jag och Oscar på babysången igen. Han tycker det är såå roligt! Det finns speciellt en verktygsbänk där som han bara måste stå vid hela tiden. När man trycker på knappen startar en "borrmaskin" och så låter det litegrann. Oscar är helt förtrollad och kan stå där hur länge som hellst. Någon som vet var man köper en sådan här verktygsbänk så får ni gärna tipsa mig om det..

Oscar och verktygsbänken..


Lilla fingret på den magiska knappen...

Oscar är alldeles tokig i knappar som tex knapparna på diskmaskinen. Han är också galen i allt som låter och har sladd. Idag satt han en lång stund och pillade på knapparna på elvispen (självklart var den inte igång).
Visst är det konstigt att han är så förtrollad i verktygsbänken och inte bryr sig ett dugg om spisen och alla "laga mat saker" som står där brevid. Jag har verkligen inte uppmuntrat honom till att gilla verktyg och sladdar! Jag fattar det inte..
----------------------------------------------
I övrigt går målningen sakta framåt. Det är mycket rör, sladdar och annat som man skall ta hänsyn till när man målar i tvättstugan. Sen måste jag nog måla taket också och listerna runt dörren, samt dörren och även fönstret, så det tar lite tid. Men skam den som ger sig :)
Må så gott kära vänner och tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar!

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på att få se resultatet av målningen i tvättstugan!

    Kram på dig gumman

    Anna-Karin

    SvaraRadera