lördag 26 september 2009

Ikea och barnfri kväll!

Jag och mannen fick ett ryck och for på Ikea igår. Det var verkligen en snabb resa eftersom det är 50 mil att köra fram och åter och vi skulle vara tillbaka innan 16.30 för att hämta Linus och Ida på skolan. Lite små inköp hann vi med i alla fall, bla en sådan här mjuk och skön matta "Hampen" från Ikea. Den blev ganska bra på Oscars rum..



Köpte häromdagen föressten "wallies" till hans rum också. Jag är egentligen inte överförtjust i sådana, men det var så vitt och tråkigt på väggarna, så tills vi har gjort om på hans rum så får dem sitta på väggen. Dessutom dolde dem en massa hål på väggen också..

Om gårdagen var en härlig dag med Ikea besök så tror jag lördagen kommer att bli ännu bättre. Jag och mannen skall ha en barnfri kväll. Det blir att gå och äta grekiskt på Costas och sedan lite bio på kvällen. "Flickan som lekte med elden" tänkte vi se...

Men först skall jag röja upp lite här hemma så inte barnvakterna får en chock. Ikea saker överallt och kartonger och leksaker mm. Bäst att sätta fart!

Ha en bra lördag, ni andra. Kramis från mig!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en härlig kväll :) Ska försöka styra upp en mat- och biokväll här med inom en inte alltför avlägsen framtid. En sån liten paus i vardagen gör så mkt :) Men förmodligen blir det ingen bio förren nästa Twilight-film och det är inte förren i november :/

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi har haft det jättebra.

    Såg reklam om den filmen föressten. Så det får bli fler biokvällar i höst!!

    Kram Uwis

    SvaraRadera