måndag 14 september 2009

På diskmaskinen

Slänger in ett inlägg som hastigast. Jag håller på att måla om i tvättstugan så all min tid som jag inte passar barn eller fixar med tvätt, disk mm så målar jag! Så fort Oscar somnar, bara på med målarkläderna och poff poff!! Fort skall det gå! Mannen tycker nog att jag skulle ha täckt golvet och skruvat bort lite saker, men när jag väl är igång så skall det ske på stubinen, och då blir det på mitt sätt och det kommer att bli betydligt finare än vad det var förut. Ni skall få se senare..

Jag är ensam med barnen också så det är ett evigt skjutsande till kompisar hit och dit.

Oscar är piggare från sin förkylning och har börjat klättra upp på saker. Jag kan väl inte påstå att jag jublar över det. Se själva hur han tar sig upp på diskmaskinen..

Man får passa honom hela tiden just nu, som ni nog förstår.

Nu skall Ida till en kompis, och Linus har en kompis här som behöver hjälp. Sedan väntar disken och allt det där..

Vardagsliv hos en trebarnsfamilj helt enkelt.

Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att du inte jublar... ;)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, vilken atlet Oscar är. Han har ärvt dina talanger förstår jag.........

    Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. ooh herreguud ! hahaa.. han är det fart på..
    Då kan jag vara lugn.. Julia hon ska bara åt vattnet på locket i diskmaskin..
    Kram

    SvaraRadera