torsdag 10 september 2009

Häxan surtant

Idag känner jag mig som häxan surtant! Varför det då? Jo, för att jag bara känner mig så! Tur att inte bebisar märker så mycket om man är en surtant i alla fall.

Som en motvikt mot alla fina inredningsprogram och alla som visar upp sitt fantastiskt välpolerade hem, så kommer här en liten videosnutt hur det kan se ut i en ganska normal familj där det bor fem personer. Kolla in disken på köksbänken och alla leksaker som ligger lite överallt, för nu visar häxan surtant upp sin skit...

Japp, så ser det ut hemma hos oss!

Nu skall häxan surtant inte blogga mer idag utan gå och dricka varmt för att bota sin onda hals och sen skall häxan gå och sova.

Kram på er alla surtanter där ute, och alla ni andra också för den delen..

2 kommentarer:

  1. kram på däj mä Surtant ! Du är inte ensam... =)
    vi har likadant här hemma med.. det kan se ut som en åsknedslag i huset ibland..
    Ta hand om halsen nu..
    Soov gott för nu ska det sovas tror jag. Om jag inte hamnar på någon blogg i cybervärlden..
    // Surtanten i Dalarna =)

    SvaraRadera
  2. Kära värld! Inte var det där nåt att sura för! Och....vilken disk?? Jag såg bara några koppar.
    Jag såg ett fint golv, stora ytor för barnen att leka på och ett fint flickrum!

    Livet leker! :-))

    SvaraRadera