tisdag 22 september 2009

Kojbygge, blommor och sömn

I morse när jag vaknade insåg jag att jag inte hade varit uppe och kokat välling på natten. Så himla skönt! Första gången jag fick sova en hel natt utan att bli väckt, på snart 10 månader!!! Håll tummarna att det håller i sig.

Vad konstigt väder det har varit de senaste dagarna föressten. Det har varit 18-20 grader varmt i helgen, och kolla vad många blommor Ida plockade på vägen hem från skolan igår.
Midsommarblomster i september!! Konstigt.

I övrigt har det väl inte hänt så mycket. Jag har varit med Ida på skolan idag och hälsat på och sedan har jag och Oscar varit på babysången. Oscar hängde vid verktygsbänken som vanligt :)

Kolla vilket kojbygge som jag har i vardagsrummet just nu:

Man får hoppas att barnen plockar undan efter sig bara. Det brukar vara lite si och så med det ibland..
Nu skall jag sluta svamla och gå och duka av middagsbordet. Sen väntar Idol ikväll på tv. Tur att man har kvällen räddad :)
Ha det en bra kära vänner!

1 kommentar:

  1. Hoppas nätterna håller i sig! Sophia hade tre i rad men sen nu har det varit två vanliga nätter med välling vid fyra-halv fem... fast dom två dagarna har varit lite sådär med maten, vi har varit iväg lite och tiderna har blivit knasigt. Idag har allt varit i stort sett som dom dagarna när hon sov hela natten, så jag hoppas på en repris inatt :)

    SvaraRadera