måndag 5 oktober 2009

Svenska hollywood fruar!

Alltså varför sitter jag och tittar på svenska hollywoodfruar på tv när jag ändå bara retar upp mig på dessa blåsta bimbos som man nu gör ett tv program om!! Jag begriper det inte..

Nä, tacka vet jag ett vanligt svenssonliv, med lite skit i hörnen men där människor i alla fall är sig själva. Helt ärligt så skulle jag inte vilja leva deras liv! Det är bara yta som är det viktiga, och inte vad människor känner inom sig. Det får mig att uppskatta mitt eget liv, som i alla fall är på riktigt, med håliga strumpor, bajsblöjor och korv och makaroner. Hellre det, än ett liv med plastiga människor som bara bryr sig om yta och pengar.
........
(Ojojoj, herregud vad skall grannarna säga! Ett smutsigt drickglas brevid datorn. Tänk om någon råkar ser det..ve och fasa!)
------------------------

.. en annan sak som är på riktigt är att det är måndag och veckans första dag är gjord. Skönt! Nu skall jag krypa till kojs och sova några timmar. Man måste få sin skönhetsömn vet ni. Annars kanske man vaknar upp med påsar under ögonen i morgon bitti, och det vore väl för fruktansvärt. Någon kan ju tro att man är en sliten småbarnsförälder och att man inte lever det perfekta livet...ojojoj... bäst att skynda sig till sängen!
Hej på er så länge!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Jag skulle gärna ha deras pengar, men inte deras liv ;) Tacka vet jag lite äkta vardag istället, äkta människor runt omkring mig!

    SvaraRadera
  2. Japp skulle oxå vilja ha deras pengar... hehe o jag är någon som Anna Anka skulle kräkas på.. hahahahaa.. jag stryker inte kläder ! det är min hate it- thing ! =)
    Kram Johanna

    SvaraRadera