fredag 2 oktober 2009

Fredagsmysigt

Så här såg det ut i morse utanför mitt sovrumsfönster, kallt och frost på marken. Nu är det höst på allvar. Jag fick skrapa rutan på bilen också.

Nu har jag jobbat i två dagar och det har gått bra. Oscar har haft det bra hemma med pappa och jag har blivit varmt välkommnad tillbaka av mina snälla arbetskamrater. Det är bara att gilla läget att man redan är tillbaka i arbetslivet, och istället försöka njuta av att äta lunch ifred och att få prata med andra vuxna istället för "dadda" språket hela dagarna :)

Skönt är ju också att Oscar har det bra medans jag är borta.

Här har vi lite fredagsmys just nu, lite räkor och goda tillbehör och en lugn och skön hemmakväll.

Ha en bra fredagkväll och njuut av att det är helg!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar