fredag 16 oktober 2009

Det får gärna regna..

Hej alla i cybervärlden..

Såå skönt det är med fredag när man jobbat en hel vecka. Man uppskattar helgen lite mer.
Vi har inga speciella planer i helgen, lite barnkalas och barnens träningar men annars tror jag vi skall ta det ganska lugnt. Det är nästan så att man hoppas på dåligt väder så man kan vara inne och mysa med gott samvete. Jag måste fålla upp mina gardiner som är typ 3 dm för långa, men ni som känner mig vet ju att jag hatar att sy så jag skjuter liksom på det.

Jag har 150 små projekt jag skulle behöva göra här hemma, så om det regnar hela helgen så gör det mig inget. Jag får visa senare vad jag menar.

Idag har jag varit och köpt så fina kläder till mig själv! Älskar modet som är nu med långa tunikor och varma koftor, nästan som att gå i mysbrallor fast kanske lite snyggare :)
Jag har inte laddat kameran så jag kan ta en bild, tyvärr.

Näe, hörrni det här inlägget blev mest en massa svammel. Ha det fredagsmysigt nu, alla ni goa därute..

Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Tack det samma, men det verkar du ju ha... Hoppas diskbänken fortfarande är ren och snygg. ;)

    SvaraRadera