måndag 19 oktober 2009

Bubblor från ovan

Tack för ert stöd och alla fina kommentarer som ni lämnat!
Jag lämnar nu olyckan bakom mig och går vidare. Fast ibland hamnar jag i det där..om jag bara hade gjort si eller så, så hade det aldrig hänt. Men det är inte lönt att grubbla.

Oscar mår ganska bra och en sak som jag är tacksam över är att han är riktigt duktig på att gå nu. För det hade inte varit roligt att krypa med en hand fullt av brännblåsor.

En sak som jag tänkt på är vad otroligt snabbt små bebisar lär sig. Oscar har redan fattat att det inte är lönt att plocka upp saker med den hand som är i bandage, så han använder knappt den handen för tillfället.

Här ser ni en liten filmsnutt från söndagen då Oscar sitter i badrummet och det kommer spännande bubblor från ovan.. :)


Måste få skryta lite över mina andra barn, Linus och Ida också. Ikväll när jag skulle lägga Oscar så hade Linus och Ida under tiden tagit på sig sina pyjamasar och gjort i ordning kvällsfikat under tiden. Lugnt satt de vid bordet och fikade tillsammans. Ibland kan de verkligen vara så hjälpsamma och snälla mot varandra. Skönt att det är så emellanåt ;)

Nu är måndagen avklarad och det är alltid lika skönt. I morgon jobbar jag till kl 13 och sen skall jag och Oscar på vårdcentralen och lägga om hans blåsor. Sen tror jag att vi skall fara hem och mysa lite, kanske äta något gott och se en film. Eftersom helgen blev så knasig så får man mysa lite extra på veckan istället..

Ha det bra, och tack för att ni är så snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar