torsdag 8 oktober 2009

Full rulle med kastruller

Känner mig lite trött och sliten just nu så det blir inte mycket bloggande. Jag är dock ledig i morgon så då hoppas jag att komma ikapp med sömnen och även ta tag i lite saker här hemma.

Som ni ser av bilderna så dras det fram en del då man har en bebis som öppnar skåp och slänger ut allt han kan få tag i. Ibland får man ha överssende med det, för jag stod och lagade mat och Oscar och Ida lekte så bra med alla saker som han dragit fram ur ett skåp..

Oscar med en visp i munnen och Ida med en kastrull på huvudet..
Sen ville Ida äta blåbär och jag vet inte hur det gick till men Oscar lyckade få tag i skålen som var full med bär och hälla dem över sig! Det var bär precis överallt i köket, på golvet och ni kan ju tänka er hur Oscar såg ut! Tyvärr tog jag ingen bild, men tur i oturen var att Oscar hade blå kläder på sig idag. Annars hade dem varit alldeles förstörda av all blågegga som var precis överallt..
Ibland hinner man inte riktigt med helt enkelt. Han börjar vara så snabb vår busiga lillebror..

Nu skall jag lägga nya lakan i sängen och sen krypa ner och försöka sova lite.
Kram på er så länge!

1 kommentar:

  1. Haha vad härligt att höra att det inte bara är min vilding som röjer hemma. Han hade dock en sprillans ny vit body på sig när han snodde syrrans blåbärskräm, som ingen hade koll på i vardagsrummet, och det var blåbärskräm ÖVERALLT! både på honom och i vardagsrummet... nice =)

    Hoppas ni fick god middag i alla fall. =) Kram

    SvaraRadera