tisdag 9 juni 2009

Vilken måndagkväll!

Först måste jag bara säga GRATTIS SYRRAN som fyller år idag! Ikväll kommer vi på tårta :)
..och sen säger jag Grattis igen för i min lillasysters mage gror ett litet frö som kommer att bli en kusin till Linus, Ida och Oscar. Tjhoooo, jag får bli moster igen!


I går hade jag en såån underbar kväll. Jag åkte nämligen Ms Sandskär (även kallad räkbåten) i tre timmar. Solen kikade fram, vinet var kallt och gott, räkorna underbara och sällskapet supertrevligt. Här kommer lite bilder som jag tog med mobilen, därför inte så bra skärpa men jag glömde helt att ta med kameran...








...och så här nöjd blir man efteråt :)

Inte alla måndagar man gör nåt sånt där mysigt! Nu ska jag kolla lite på nätet och se om jag hittar något som jag kan köpa till syrran. Sen tror jag det blir en promenad, kan behövas om det skall ätas tårta ikväll igen.

Ha det bra alla kära vänner!

1 kommentar:

  1. Men åååh vad nice !
    Gott med räkor.. och vin, yammi !

    SvaraRadera