söndag 7 juni 2009

Hurra för mig idag :)

Jaha..då var man 35 år då!

Fyllde jag inte nyss 25??
Nähä. jag är väl 35 år, det är bara att inse...halvägs till 40....
Men jag har ingen åldersnojja, inte än i alla fall :)

Idag har vi varit och sett Linus som spelat fotbollsmatch igen, och nu har laget faktiskt vunnit alla matcher dem har spelat!! (skyt, skryt). Nog blir man stolt alltid och vad spännande det är att se dem spela! Jag som inte ens gillar fotboll, men det här är ju något annat, riktigt spännande.

Och när jag kom hem så fanns det en bit jordgubbstårta kvar i kylen efter dagens kalas, och den stod det visst mitt namn på :)

Måste nog gå och ta den innan någon annan hinner före :)

Kram på er alla vänner!


4 kommentarer:

  1. Grattis, tänk vad tiden flyger iväg. Klart att tårtan vvar namnmärkt åt dig!

    SvaraRadera
  2. Gratttiiiiis !!!! Jag är oxå snart där...
    28:e Juli då är jag med i 35 års klubben,
    Förresten vad fint du gör här inne på bloggen =) Tjopp tjopp
    Kram !

    SvaraRadera
  3. Hej hej å grattis gulliga du!! Har visst blivit lite glömsk med åren då jag inte kom ihåg din födelsedag men så är jag ju äldre än du också ;-)

    Kram till dig på DIN dag!!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera