måndag 8 juni 2009

Livsfarligt bloggande

Det slog mig precis att detta är Idas sista vecka på dagis! Sen är det ju sommarlov och sen börjar hon sexårs till hösten.

Det innebär att det är den sista veckan som jag är hemma själv med Oscar, för sen har jag ju de stora barnen hemma också. Får passa på att njuta när det bara är han och jag, riktigt mysa och rå om honom.

Veckan som kommer är det en del inplanerat. Så här det det ut just nu:

Måndag: Skall åka räkbåten med jobbarkompisarnna
Tisdag: Köpa present till syrran på dagen, åka och gratta henne på kvällen
Onsdag: Idas sista dag på dagis, Linus fotbollsmatch
Torsdag: Skolavslutning, Linus och Ida har träningar
Fredag: Barnen har sommarlov, Tandläkartid samt Oscar till BVC
Lördag: Inget speciellt ännu
Söndag: Fotbollsmatch för Linus

Ja, det är hur veckan kommer att se ut för oss vad jag vet nu i alla fall.
Visste ni föressten att jag sitter här och bloggar med livet som insats!!?
Jo, för brevid mig ligger den här...Linus extrema experiment

...och tänk om jag skulle våga öppna och läsa...

Nä.. jag vågar nog inte!
Men vad gör man inte för att uppdatera bloggen :) riskerar livet nästan!
Nu skall jag vara med Oscar. Må gott kära vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar