söndag 23 augusti 2009

Tittut i rutan

Oscar älskar att stå och kika genom glasrutorna såhär. Det bästa är om man hoppar fram och säger "buuu" eller "tittut", det tycker han är superkul.

En liten filmsnutt...

Några har undrat hur man gör för att kommentera på bloggen. Det lättaste sättet är att välja "anonym" och sedan skriva. Ofta varnar den då för att det inte går, men det är bara att klicka förbi detta. Sen kommer man till ordkontrollen och sen publiceras det man har skrivit..

Hoppas ni förstod vad jag menade.

Jag läser alla kommentarer och det är alltid lika roligt att se att någon kikat in "hemma hos mig" :)

Så lämna gärna ett avtryck..

Nu börjar snart en ny arbetsvecka, lönen kommer till veckan (eller föräldrapenningen) och för oss blir det en kortvecka eftersom vi åker till Ammarnäs på torsdag. Blir nog en ganska bra vecka tror jag. Vi har även ett barnkalas och lite annat inbokat innan, så fullt upp som vanligt blir det.

Ha det bra så länge!

/Uwis

2 kommentarer:

  1. Aha, nu kan jag skicka kommentarer när jag vill ;-)
    Din blogg är verkligen en oas för mig. När jag behöver en paus eller bara piggas upp så är din blogg den givna tillflyktorten.
    //Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Tack A-K! Du är för gullig du :)

    Du vet att jag kikar på er husblogg också, du ser att jag har den under mina favoriter här i högermenyn..

    SvaraRadera