torsdag 27 augusti 2009

Hämden är ljuv!

Mouahahahahahahaha!!

Jag heter Oscar och idag fick jag äntligen hämnas på min syster för alla gånger hon väckt mig när jag har sovit. Jag hittade en tom toarulle och sen kröp jag in på hennes rum och skrek i den det högsta jag kunde då hon sov.. Muahahaha! Ni skulle ha sett henne...

Ja, och sen busade jag och stökade i hennes säng..se själv..



Jag har hört talas om någon fjällenresa med husvagnen idag, men jag har minsann en plan.
Jag tänker väcka alla jätte tidigt på morgonen så ingen får sova! Mouahahaha... Det är superlätt i en husvagn, bara att skrika lite högt så vaknar alla!!
Där får de igen för alla gånger jag har tvingats haft mössa, åka bil långt eller för att inte tala om snorsugen...Mouhahaha!!
Jag är så himla smart...
Ha, det bra alla cyberkompisar så återkommer jag med rapport efter helgen...

1 kommentar: