tisdag 11 augusti 2009

Jaha, vad vill hon nu då?

Vad skall jag blogga om idag då! Kanske berätta något oerhört spännande om hur korkade akvariefiskar vi har som inte fattar att man kan äta "veckomaten" som ligger på botten. Utsvultna och helt färglösa är de efter att vi varit borta några dagar. Nog visste jag att fiskar inte var smarta men vi verkar ha fått en bunt idioter allihopa..

Ja, det var ju ett viktig utlägg... :)

Hmm..

Jaha och vad var det mer då? Jo, jag har slutat att amma. Oscar äter välling på natten nu, inga bekymmer han tog det klockrent bara pang på. Lite jobbigt är det att gå upp på natten men å andra sidan sover han bättre och längre på morgonen nu när han inte är hungrig.

Jo, men så att...

Ni ser det är verkligen en intellektuell blogg jag har idag :)
Nä, nu skall jag sluta och svamla och gå och krama mina barn. Åtminstone de stora barnen som aldrig somnar på kvällarna nuförtiden..

Puss och kram från mig!

1 kommentar:

  1. *lol* vikket underbart inlägg ! Preciiis vad jag behövde läsa nu.. =)
    Kram.. pssst fortsätt att skriva dessa inlägg.
    Hanna-Panna

    SvaraRadera