onsdag 5 augusti 2009

Nu börjar det likna nåt..

Såja! Så fort man gnäller över att det inte är badväder så blir det badväder! Undra om det funkar om jag skulle önska att det regnade 1000- lappar i morgon.. :)

Lite bilder från dagen kommer här. Det var lite halvmulet väder men ganska varmt, vi åkte till Obbolabadet.

Oscar badar i poolen...


Det är viktigt att undersöka vattnet noga..

Ida fick äntligen bada tills hon var blå om läpparna ...

Haha, vilken rolig bild på Linus! Rolig stil och så ser det ut som om han har en badring på huvudet..hahaha...

Oscar hittade paketet med bragokex och jag hade inte hjärta att ta ifrån honom det. Han satt så koncentrerad och smaskade på kexet.
Måste kolla in kexet först...


..och sen smaka, vad är det här för nåt?



Det var nog ganska gott det där. Full koncentration på kexet..



Bäst att kolla så ingen har tänkt ta av mig kexet..


Gullungen min.. 8 månader och älskar kakor!
Inte kan han väl brås på mig inte.. Nänä, jag äter mycket hellre morötter.
Tro inget annat :)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att ni fick varmt tillslut! Morötter som är så gott. Jag förstår inte Oskar alls................. Jag har förresten hört att om man äter sjukt mycket morötter kan man bli gul, fast då är det många som gäller.

    SvaraRadera