tisdag 25 augusti 2009

Det kliar

Oscar upptäcker hela världen just nu, smakar på allt och river i allt han kommer åt. Fort tröttnar han på en leksak och kryper iväg till nästa grej. Snabb är han också och numer vet han precis att han inte får vara i syskonens rum, så då är han extra snabb att krypa dit om dörren står öppen. Besviken har han många gånger stått och bankat på Linus dörr när han haft kompis på rummet, Oscar vill också vara med. Det är inte lätt att vara lillebror..

Trött blir han också, så då är det bara att gå och sova direkt.
Men sen är man såhär glad igen...




Det kliar något ohyggligt i munnen. Häromdagen hade han hittat en sked som han satt länge och tuggade på. Jag hann filma en lite snutt innan kameran dog..


Annars är det inte ofta han sitter still såhär.
Totalt slut är han på kvällarna och sover ofta från kl 20.00 på kvällen till ca 07.00 på morgonen, med ett uppehåll för välling vid 03-tiden på natten. Jag skall inte klaga, men jag vet att det snabbt kan ändras det där.
Man får vara glad för det som är nu i alla fall.
-----------------------------------------------
Nu skall jag fortsätta med packandet, det blir en del saker när familjen skall åka iväg några dagar.
Vi hörs senare hoppas jag!

1 kommentar:

  1. *gnissel-gnissel* :-))
    Skönt att få bita i nåt!
    Vi har ett antal sådana där skedar kvar här hemma efter lilla M. Hon e ju stor tjej nu men ibland är det gott att äta glass med dem.

    En rikitg liten sötnos du har där!!!

    Ha det!

    SvaraRadera