söndag 13 december 2009

Ny kusin och Lucia!

Tjohoo! Nu har jag blivit moster igen och Linus, Ida och Oscar har fått en lillkusin. Syrran fick en liten kille i morse. En liten Lukas. Nu längtar jag att få se bebisen! Så här fin var hennes mage för ett par veckor sedan då Oscar fyllde år..Idag är det Lucia och här kommer lite bilder från i fredags då trean, alltså Linus klass, hade Luciatåg för hela skolan. Lite suddiga bilder eftersom det alltid är svårt att fota när det är mörkt. Linus tänder det fjärde ljuset och säger några ord..
Linus som tomte längst ut på kanten...

I morgon har Ida Luciatåg så då skall jag försöka filma henne så att ni får se. Ha en bra Lucia!

Kram från mig.

1 kommentar:

  1. Ååh en bebis.. jag blir sjuk.. bebis sjuk...
    Gå på förskolans luciatåg är något jag saknar..
    Kram på er !!

    SvaraRadera