fredag 18 december 2009

En mordkväll igår

Igår vad vi på Mord till bords. Ni kommer ihåg att jag berättade om det förut (den 7 oktober här på bloggen). Sen dess har jag längtat och igår var vi äntligen där. Man äter en tre rätters meny och runt om kring dig skall ett mord klaras upp. Vi som sitter vid borden har olika funktioner och är med i skådespelet. En del bord var vänner till familjen "Stenhammare" som det handlar om. Min kompis blev landshövding och vi var länsstyrelsen :).

En riktig trevlig kväll och en bra start på julledigheten. Jag är ledig i ett par veckor nu och det känns riktigt härligt. Idag skall jag och mannen bege oss ut i julklappsjungeln för att köpa dem sista julklapparna och sen blir det en lugn hemmakväll med barnen när vi kommer hem.

Bäst att sätta fart så man kommer iväg innan det blir alltför mycket folk på stan.

Vi hörs!

Ps. Idag är det 16 minusgrader ute, brrrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar