fredag 4 december 2009

En barnfri helg med tjejerna!

Som jag har sett framemot den här helgen! I morgon åker jag och en kompis till Sundsvall för att hälsa på en riktigt go vän som jag har där. Hon flyttade dit för ca ett år sedan och sen dess har vi inte träffats även om vi hållit kontakten ändå. Ni kan ju förstå att jag har saknat henne då vi inte setts på ett helt år! Så i morgon skall vi gå på Ikea och sedan blir det att åka hem till henne och äta god mat, dricka vin och snacka tjejsnack hela natten. Gissa om jag har längtat!

Vill ni kika på hur hennes fina hus ser ut så titta in på deras husblogg som heter "Backsippan". Ni har det i högerspalten här på min blogg ifall ni vill kika.

Hoppas att ni andra får en härlig helg ni med!

Håll i dig A-K för i morgon gäller det! :)

Kramisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar