tisdag 29 december 2009

Lite gamla bilder..

Jag känner mig lite halvdeppig idag och därför passar det bra att kika på lite bilder, det brukar alltid göra mig så glad. Jag tycker den här bilden är så fin och lite rolig. Den är tagen för ungefär ett år sedan. Oscar är 1 månad gammal och ligger och myser med Linus. Hahaha..kolla Oscars min..
Jag gillar den här bilden på Oscar också, det riktigt lyser bus i ögonen på honom.. :)
Hittade lite mer gamla bilder, här från 2006. Så gulliga och små barnen var. Linus är 6 år och Ida 3 år på bilden och dem har gjort "glasögon" av gurka...
Kolla in Ida!! Här är hon 3 år och har somnat vid matbordet i väntan på maten. Som vanligt så suger hon på sina fingrar på sitt speciella sätt.

Hahahahahahha! Men gud vilken hemsk bild! Barnen är visst inte alltid söta. Här är Linus och hans kusin Wilma..hahaha vilket tragiskt kort! :)
Men alltså kolla så söt Ida var då hon var liten!! En liten trollunge!
Ja, det är kul att kolla på lite gamla bilder. Får fortsätta en annan dag. Nu skall jag krypa i säng för i morgon bär det av på jobbet igen.
Kramis från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar