fredag 13 november 2009

Tjejmys och fredag den 13

Idag är det fredag den 13, så det gäller att ta det lugnt om man är vidskeplig, men jag tror inte på sånt. Jag och Ida och Oscar har en lugn hemmakväll med godis och film. Mannen och Linus drog på hockey en stund. Jag var ute lite igår istället, på bio med en kompis. Vi såg "Bröllopsfotografen" en svensk komedi. Den var helt okej, den får tre Uwar utav fem :) Skönt med en bio sådär en vardagkväll, det borde man unna sig lite oftare..

Annars har det väl inte hänt så mycket speciellt. Man jobbar och jobbar känns det som. Alla är friska och ingen har fått svininfluensan än så länge. Jag funderar lite hur man skall göra med Oscar, skall han vaccineras? Det kommer ju nya bud hela tiden för hans åldersgrupp. Jag har försökt att läsa på men känner mig ändå tveksam. Jag får väl avvakta lite till..

En bra sida om man vill veta lite mer om svininfluensan är:
http://www.krisinformation.se/

Men nog om det nu, nu är det fredagsmyset som väntar!

1 kommentar:

  1. Tjena babe ! Jag är lika osäker som du om man ska ge dom spruta eller inte, man blir lite snurrig efter alla dessa olika bud.
    Härligt med Julgodis, ska nog inhandla skumtomtar idag...
    Ha en skön helg !
    Kram

    SvaraRadera