lördag 21 november 2009

100 negerbollar tog knäcken!

Jag har inte dött eller nåt! :)

Det är bara det att mannen åkte till skåne för att jaga vildsvin och att vara ensam hemma med tre barn, allas olika tider med träningar, utvecklingsamtal, mat och sovtider och dessutom en innebandycup hela lördagen, tog liksom knäcken på mig. Dessutom skulle vi baka minst ett hundra (jag skojar inte) stora negerbollar till innebandycupen. Det blev nio satser smet som skulle rullas till bollar och sen i pärlsocker. Detta medans man har en bebis som hänger en i byxbenen.

Gissa om jag är less på negerbollar just nu!..och ja här säger vi faktiskt negerbollar, vi har alltid sagt det och jag har verkligen inte något emot dem som är färgade.

Jag har fotat och filmat en del som ni kommer få se lite längre fram. Just nu är vi alla så trötta att jag tror jag skall försöka lägga i säng Oscar och sen skall jag och dem stora se "Monster vs Alien"

Jag beundrar alla ensamstående som orkar med barn och hushåll, jag går på knäna efter några dagar. Tur det är övergående för mig i alla fall :)

Vi ses, kram så länge!

2 kommentarer:

  1. Klart det heter negerboll! Och jag tycker mest att det är icke-färgade som brukar reagera upprört på det dessutom :P

    SvaraRadera
  2. Du är grym Bäjb !!
    Kram Johanna

    SvaraRadera