tisdag 10 november 2009

Sommaren 2006

Gud vad jag tycker det är en jobbig årstid nu. Mörkt och kallt..och trött är man hela tiden. Jag har börjat kolla lite på resor. Jag skulle så sjukt gärna åka till värmen nu i vinter. Ta en flygstol till Thailand eller nåt. Synd bara att allt är så himla dyrt.
--------
Kikade igenom lite bilder ikväll och blev lite nostalgisk (ja, jag vet jag har lätt för att bli det). Här är lite härliga sommar bilder från sommaren 2006. Linus var sex år och Ida var tre, jag fattar knappt att de varit så här små! Kolla syskonkärlek..
Det var en underbar varm sommar.... Ta mig dit nu!!
Ida är tre år. Haha..vilka gosiga kinder hon hade!!
Vi hade en pool på gården som barnen badade i hela sommaren. Båten kan man ha på huvudet tyckte nog Linus..
Smultron plockning på mormors torp. Har glömt att Linus var så "långhårig" då.
Ida kikar på en apa på furuviks djurpark...

Jag vill ha sommar nu!! Någon som har lite bra överlevnadstips så att man inte deppar ihop helt innan det blir vår? Nä, jag måste nog kolla lite mer på resor, man kan ju ha tur att hitta något superbilligt...

Kram i höstmörkret!

1 kommentar:

  1. Allt blir lättare när juuuuulen kommer :) Eller december räcker, så man får sätta upp adventsljusstakar och sånt :) Jul är det enda bra med hela vintern!

    SvaraRadera