lördag 14 november 2009

Premiär för skridskor

Brrr..idag var vi och åkte skridskor med barnen och några kompisar. Jag hade som vanligt klätt mig för lite. Man klär barnen och är så noga med dem och sen står man där utan vantar och håller på att frysa ihjäl!

Jag hade laddat kameran för att ta riktigt mycket bilder men så dog den ändå nästan direkt. Vad less man blir!! Här kommer de bilder som jag lyckades ta i alla fall. Det ser nästan mörkt ut på bilderna men idag var en sån där dag då det aldrig blev riktigt ljust ute...







Om ni undrar varför Linus inte har någon hjälm så glömde vi den hemma idag. Dessutom måste han få en ny för hans är på tok för liten. Självklart skall man alltid ha hjälp på sig på isen!

När man varit ute några timmar i friska luften är det befogat att vara inne på kvällen. Vår kväll kommer att bestå av lite glögg, pepparkakor med ädelost (jag vet, man får egentligen inte tjuvstarta men vi kunde inte låta bli) och sen tänkte vi kolla lite film. Först blir det nog "Natt på museet 2" (för den vill barnen se) och efter det "Änglar och Demoner" när dem små sover. Fast jag lär väl somna ifrån filmen som vanligt :)

Ha det gott alla i cybervärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar