tisdag 3 november 2009

Glögg, peppisar och försvunna saker

Nu får det vara slut på gnället från min sida, här kommer ett lite roligare inlägg..
Kolla vad jag har köpt!! Åhh, som jag längtar tills i helgen. Nån som har provat?
Jag älskar verkligen glögg!!
..och sen var jag bara tvungen att köpa dem här också och dem har jag och barnen ätit ikväll, dem smakade ljuvligt...

Sen har Ida längtat efter att baka peppisar så då köpte jag lite deg så ikväll passade vi på att baka några pepparkakor. Gissa om det doftade ljuvligt i huset!


Vill ni se en rolig sak? Ja..eller rolig och rolig. Kolla här..
Var är vredet till diskmaskinen? Borta...
Var är vredet till stereon? Borta...
Var är vredet till torktumlaren? Borta...
Hahahaha..jag vet nog ett och annat..höhöhö!
Försök inte lura mig att tala om var dem är för då blir jag grym!

Fast egentligen är jag inte alls arg utan detta är bara min nya min då mamma skall fotografera mig hela tiden för nån blogg hon har.

Ida hälsar föressten att hon tycker att vi skall baka oftare, för det är vad livet går ut på..att ha kul alltså! Så nu vet ni det!

Kram och ha så kul!

2 kommentarer:

  1. Glögg,en sådan har vi redan gjort slut på måste det vara helg för att dricka lite glögg??hhee.
    han är flink i fingrarna din lille goding;)

    SvaraRadera
  2. oj det var jag Pinja som skrev ovanstående.

    SvaraRadera